Futás a kétszámjegy felé..

Futás a kétszámjegy felé..

Utolsó bejegyzés

2015. november 17. - drAti78

Mondhatnám, hogy fájó szívvel köszönök el a blogtól, de ez nem igaz.

Nem igaz, mert folytatom a blogírást, egészen a kétszámjegyig, azaz a 99 kilóig, és szerintem utána is.

Tehát a blog nem szűnik meg, csak költözik.

Laci barátom is rákapott a blogolásra. /Szerintem annyira jókat írtam, hogy Ő is kedvet kapott hozzá! :) /

Aztán, ahogy beszéltünk a dologról egyre inkább kedvünk lett egy közös kísérlethez. Teljesen más szempontból, teljesen más célokat kitűzve fogunk írni a futásról.

Ő kettessel kezdődő, azaz három órán belüli maratont akar futni, én meg két számjegyet szeretnék látni a mérlegen. Ő heti 50 - 60 km-t fut. Tempóedzésekkel, profi edzővel, csapatban edzve Athénban. Én heti max 20-at vánszorgok magányosan Szombathelyen.

Nem is különbözhetnének jobban a futásról alkotott gondolataink. Na ezért is írjuk meg együtt, és lett a neve a blognak: futoikrek.blog.hu

:)

Mindenkit sok szeretettel várunk az új oldalon is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszamjegy.blog.hu/api/trackback/id/tr928086762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása