Futás a kétszámjegy felé..

Futás a kétszámjegy felé..

Toronyiránt

2015. szeptember 14. - drAti78

Régi vágyam vált valóra hétvégén.

Elfutottam egy barátom házához. Egy Szombathely közeli faluban Toronyban lakik.

Hát mit mondjak!?

IMÁDTAM!!!

Annyira jó volt, nem azért futni, hogy elfussak A-ból B-be aztán megforduljak és vissza, hanem, hogy odaérjek valahova! Elképesztő a különbség.

Ráadásul volt időm megnézni a tájat, a házakat, mindent. Szép lassan kocogtam, és közben remekül szórakoztam.

Mondjuk összevissza 6,4 km volt, én meg 8-t terveztem, de sebaj. Pénteken úgyis "versenytempóban" - azaz 7,5 perc/km - futottam 9,5-t. Nagy nehezen meglett, de ha beleveszem azt is, hogy a gps-m jellemzően többet mutat megtett távnak, mint a tényleges, na akkor már baj van.

Tekintettel arra, hogy nem csináltam meg a felkészülést azzal az alázatossággal, amivel kellett volna teljesen megérdemlem, ha nem sikerül a 75 perces terv.

Akkor majd sikerül legközelebb...

Fogalmam sincs hogyan fog sikerülni a verseny, de abban teljesen biztos vagyok, hogy feladni na azt nem fogom, és jövőre ilyenkor jó pár kilóval könnyebben csak nevetni fogok a mostani időimen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketszamjegy.blog.hu/api/trackback/id/tr307787676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rehlaci · Http://Futoikrek.blog.hu 2015.09.14. 20:20:25

Reh ez a beszéd, először a teljesítmény a fontos aztán az idő! Ageliki is megcsinálta első 10 kilométeres versenyét. Pont közvetlen utánam ért be, én adtam neki büszkén az érmet :) Reh!

drAti78 2015.09.15. 09:42:56

@Rehlaci: REH! Érmet is kapott. Királyság. Néztem az idejét, őt (még) megverem! :) de ez ugye TÉNYLEG nem számít? Kicsit aggódok - na jó nagyon - hogy kiröhögnek...

Rehlaci · Http://Futoikrek.blog.hu 2015.09.15. 10:56:40

Azért 30 fokban, tűző napon terepen lehet annyira nem vernéd meg az asszonyt :-) Ügyes volt, tényleg rohadt meleg volt és az azért sokat ront. Én is szenvedtem a melegtől. MAgadnak futsz nem a közönségnek. Senki nem fog kiröhögni :-)

drAti78 2015.09.15. 11:22:57

@Rehlaci: ŐŐŐŐŐ.... Az egy kicsit más. Akkor külön is gratula.

Nilrem 2015.09.21. 12:48:11

Vasárnap ha odaérek lesz szurkolás! Imi futja a félmarcsit te a 10-et ;) Szombaton Hali meccs!
süti beállítások módosítása